Skip to main content
Til toppen

Betingelser

Priser:

Du velger selv om nettbutikken skal vise prisene eks moms eller ink moms. Dette gjør du i handlekurven. 
Vi tar forbehold om prisendringer som skyldes endringer i valutakurser, endringer i lovpålagte avgifter eller vesentlige prisendringer fra våre leverandører.
Når du er pålogget vil dine innkjøpspriser vises som «NÅ» pris, mens anbefalt utsalgspris vises som «Førpris»

Levering:

Varene sendes FOB vårt lager i Arendal på rimeligste måte.

Leveringstid:

NMS har det meste på lager, og vi sender som oftest varene innen 1-2 dager fra vårt lager. Vi prøver å levere mest mulig komplett, slik at det blir billigst mulig for deg.

Forsendelse:

Vanlige forsendelser er med Postens bedriftspakke eller Postens servicepakke. Større forsendelser går med Bring Logistics. Fraktalternativet velger du selv i nettbutikken. Bedriftspakke er kun tilgjengelig for bedrifter med fast kontoradresse som er åpent mottak av varer i arbeidstiden

Pakker som ikke hentes:

Dersom du velger å ikke hente ut pakken må du gi oss melding, samt sørge for å betale returporto. Pakker som kommer i retur uavhentet uten beskjed påfører deg kostnader i form av porto og returgebyr. Gebyr kr.150,-

 Retur må ikke sendes i oppkrav:

Ekstrakostnader som følger av dette faktureres deg sammen med et behandlingsgebyr - eventuelt velger vi å la pakken gå i retur til deg. Større varer som returneres med bil/båt må ikke sendes med ”mottaker betaler frakt” uten etter avtale med oss. Vi har egne frakt- avtaler vi ønsker å benytte, og sørger for at Bring tar hånd om pakken, dersom du gir oss bedskjed.

Tomt på lager:

Dersom vi er tomme for en vare, vil vi der det er mulig levere et tilsvarende produkt. Dersom du ikke ønsker erstatningsvaren kan du returnere denne til oss. I slike tilfeller vil NMS refundere varens kostnad og alle dine fraktutlegg.

Hjelp oss å bli bedre til å hjelpe deg:

Vi skal gjøre vårt beste for deg slik at du blir fornøyd med oss. Hvis du vil, kan du hjelpe oss med dette, og unngå noen av de tingene som vi av erfaring vet fører til forsinkelser og misforståelser:

 Bestill alt på en gang:

Det er mye enklere for oss når du bestiller alt på en gang, i stedet for å ringe flere ganger og legge til nye varer på ordren. Hver gang en ordre endres må vi stoppe den i systemet, og begynne plukking/pakking på nytt. Dette fører  alltid til forsinkelse av din ordre. Dersom du må endre gjør vi selvsagt det vi kan for at ordren skal gå raskt og feilfritt gjennom systemet.

 Hvem har du snakket med?

Noter deg navnet! Dersom du gjør avtaler med oss på telefon om returer, priser eller hva som helst annet, så skal våre medarbeidere oppgi sitt navn som referanse. Hvis ikke, be om navnet slik at vi lett kan finne tilbake til den du har snakket med dersom du har behov for å få kontakt med samme person senere.

 

Lenker
Min side